2008. 11. 10.
A konferencia díjazottjai:
MARKETING szekció
I. helyezett:
Szimandl Mónika
Kényelmi termékek hazai piacának vizsgálata a Spar Magyarország Kereskedelmi Kft. gyakorlatában
Konzulens: Fodor Mónika adjunktus
II. helyezett:
Pittlik Beáta
A PM PERPETUUM MOBILE Kft. Marketing tevékenységének elemzése
Konzulens: Fodor Mónika adjunktus
III. helyezett:
Alterné Kiss Olga
Az E-bojtár szolgáltatás bevezetésével kapcsolatos marketing eszközrendszer elemzése a Mayoka 2006 Bt-nél
Konzulens: Dr. Réthy István főiskolai docens
MENEDZSMENT, GAZDÁLKODÁS szekció
I. helyezett:
Marinkó Anna
A túzok (Otis tarda) költési sikerességét befolyásoló tényezők a hevesi síkon
Konzulens: Babocsay Gergely adjunktus, Tóth László tájegységvezető
II. helyezett:
Joachim Éva
PR eszközök vizsgálata a hazai országimázs építésében
Konzulens: Fodor Mónika adjunktus
III. helyezett:
Sándorné Zajacz Ildikó
Vezetői módszerek a hatékony vállalatvezetés szolgálatában
Konzulens: Dr. Réthy István főiskolai docens
SZÁMVITEL-VÁLLALATI GAZDÁLKODÁS szekció
I. helyezett:
Mihály László
Egy fuvarozó kisvállalkozás versenyképességének javítása informatikai eszközökkel
Konzulens: Dr. Miller György egyetemi docens, Dr. Kovács Endre főiskolai docens
II. helyezett:
Vitelki Jánosné
Önadózás kontra adóhatósági adó-megállapítás a magánszemélyek adózásában
Konzulens: Szabó Ferenc mestertanár
III. helyezett:
Szabó-Hevér Judit
Egy sütőipari kft. Árszerkezetének vizsgálata lineáris programozási módszerekkel
Konzulens: Dr. Tóth Zoltán főiskolai tanár